pátek 22. listopadu 2013

Still Life with Bust and Roses



Original:

Author: Emil Carlsen
Still Life with Bust and Roses. 1888

Někdy se díky umění stanou krásně věci: Před několika dny jsem byla v kouzelném květinářství nedaleko našeho domova a vybírala si tam věci na focení vánočních přáníček. S majitelkou jsem se bavila o tom, jak si s dětmi hrajeme a fotíme, rozpovídala jsem se, až mě zastavil pohled na nádherné růže, které v krámku měla. Dostala jsem je jako dárek, a tak jsem jí slíbila, že je použiju na focení. 
Tak tady jsou! :) 

Sometimes life brings surprising moments:
Few days ago I was at the Florist's and was talking about my blog so much that the owner gave me the roses for free, the only thing I had to promise to her was that I will use them while photo shooting.
So here they are! :)
www.greenpoint.cz

1 komentář:

  1. Ta je krásná! tak tu si pak někdy udělám s Juli! anička

    OdpovědětVymazat