čtvrtek 28. února 2013

Vertical Planes I



Original:

Author: František Kupka

Vertical Planes I. 1912-13

Minulý  týden jsem byla na poslední chvíli na Kupkově výstavě na Pražském hradě, kde mě od koupení lístku neodradil ani pohled na dvouhodinovou frontu před vstupem. Nakonec si Vikyho, kterého jsem měla v náručí, všimla paní uvaděčka a pustila nás bez fronty rovnou dovnitř! To bylo moc milé a překvapující! 
 Jinak, co se týče focení, tak původně mi měl můj bratr jen asistovat, ale rozhodla jsem se ho taky vyfotit protože za1) je fotogenický, za2) chtěla jsem si ho ještě vyfotit než odletí na dlouhou dobu do zahraničí věnovat se tomu, co ho baví, a za3) někdo musel držet Vikyho za ruku, protože jinak by se hned otočil na břicho a lezl "po obraze".

Last week I visited Kupka's exhibition at the last moment. I bought a ticket although I saw the two- hours queue for entering.An usherette saw me standing there with Viky in my arms and let me go straight in without waiting in the queue, what a nice surprise!:)
I shooted my brother because 1) he is photogenic, 2) I wanted to have a picture of him because he is moving abroad for long time now and 3) I needed somebody to hold Viky's hand because otherwise he would turn and crawl across the "picture".

Žádné komentáře:

Okomentovat